T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI

Toprak Mahsulleri Ofisi Alım Primi Desteğine İlişkin Kararda Değişiklik Yapıldı

Yayın Tarihi : 25.11.2022

Çiftçi Kayıt Sistemine kayıtlı olarak arpa, buğday üretimi yapan, ürettikleri ürünlerini Toprak Mahsulleri Ofisi Genel Müdürlüğüne satan ve bu satışlarını alım satım belgesi ile belgelendiren çiftçilere destekleme ödemesi yapılmasına ilişkin karar Resmi Gazete'de yayımlandı. 20 Temmuz 2022 tarihli ve "Toprak Mahsulleri Ofisi Alım Primi Desteğine İlişkin Kararda Değişiklik Yapılmasına Dair Karar"

25 Kasım 2022 tarihli ve Resmi Gazetede yayımlanarak ilan edildi.

Yayımlanan Karar ile; 20 Temmuz 2022 tarihli Cumhurbaşkanı kararı ile yürürlüğe konulan Toprak Mahsulleri Ofisi Alım Primi Desteğine İlişkin Karar'da belirtilen sürelerde buğday ve arpa ürünlerini Toprak Mahsulleri Ofisi Genel Müdürlüğüne satışını gerçekleştirmiş olmasına rağmen, tarımsal üretim sürecinin devam etmesi, pandemi şartları vb. nedenlerle köy/mahallelerden il/ilçe müdürlüklerine gelerek belge teslim edemeyen çiftçilerin mağduriyetlerinin giderilmesi için son müracaat tarihi 16 Aralık 2022 şeklinde değiştirilerek çiftçilerin il/ilçe müdürlüklerine müracaat süreleri uzatıldı.

Toprak Mahsulleri Ofisi Genel Müdürlüğüne satışını gerçekleştirmiş olmasına rağmen 30 Eylül 2022 tarihine kadar başvuru evrakları ile il/ilçe müdürlüklerine müracaat edemeyen çiftçilerimizin 16 Aralık 2022 tarihine kadar alım satım belgelerini il/ilçe müdürlüklerimize teslim etmeleri gerekmektedir.